Платформа для розвитку медицини та науки в Україні, яка створює професійний контент доказової медицини та організовує події для медиків. Це перший україномовний медичний медіа-ресурс, він пропагує доказову медицину серед спільноти лікарів. Основна мета його: ділитися не просто перекладеними статтями, а створювати аналітику. Саме тому, в INGENIUS аналізуються декілька джерел, синтезується публікація та є відповіді на поставленні питання. Команда використовує виключно перевірені джерела та пропагуємо науковий підхід до аналізу будь-якої медичної інформації. Наразі INGENIUS існує вже 7 років та став громадською організацією, щоб розвивати медицину та науку в Україні вже іншому рівні. За час своєї діяльності вони: написали 7 700 статей, провели 91 захід в Україні та за її межами, створили 6 локальних представництв організації, зібрали 44 000 людей, які регулярно читають та використовують їхню платформу.
Щорічний фестиваль під відкритим небом, під час якого експерти розвінчують міфи, а також дають логічне пояснення певним явищам у галузі фізики, хімії, біології та в інших сферах науки. Тому наука не подається теоритично, а захоплює, розважає, розкриває різні таємниці. А ще «Наукові Пікніки» - це інтерактивні експерименти для жителів різних міст України, в наметах, на скверах чи інших публічних територіях поєднують науку з забавою. Фішка Наукових Пікніків у тому, що науку можна чіпати руками в прямому сенсі. Можна подивитись в мікроскоп, позмішувати хімічні реагенти. Дуже важливо, що відвідувачі спілкуються не з акторами, які грають роль науковців і показують шоу, а дійсно з науковцями та інноваторами. Це дає можливість не просто повеселитися на шоу, а дізнатися, що саме відбувається. Такий формат полюбився людям, бо він розважальний, не тільки навчальний. Учасники пікніків - спеціалісти, науковці, ентузіасти, які діляться своїми знаннями з публікою. Проєкт існує вже 9 років та його метою є популяризація науки серед молоді: дітей, школярів, студентів, молодих батьків та усіх бажаючих.
Електронний додаток, що за допомогою доповненої реальності дозволяє на муляжах кісток вивчати судини, нерви та анатомічні утворення. Такий додаток дуже важливий, зокрема, для України, та розвитку світової медицини загалом. Проєкт вже досяг успіхів на сьогоднішній день та взяв участь у багатьох конференціях, з’їздах та заходах всеукраїнського та міжнародного масштабів. Тому його винахідник продовжує удосконолювати та розвивати додаток та його можливості.
Проєкт з популяризації науки серед молоді, школярів та дітей місцевих, що не виїхали з міста, та переміщених з інших регіонів України, які перебувають на даний момент у Запоріжжі. Мета його: ознайомити широку громадськість міста Запоріжжя із українськими науковцями і здобутками української науки, що вплетена в світові процеси; заохотити та надихнути дітей та молодь до наукової діяльності. Наразі Дні науки у Запоріжжі відбулися у травні 2023 року та зібрали близько 500 учасників запланованих заходів під час їх проведення, а це: 12 лекцій, 9 локацій та 7 воркшопів.
Настільна гра, яка сприяє набуттю політичних знань, формуванню політичної свідомості та самосвідомості школярів; високому рівню розвитку суспільних відносин та підвищенню суспільно-політичної активності громадян. Політичну активність громадян необхідно формувати ще з дитинства – у процесі виховання вдома та навчання в закладах системи освіти. Корисне навчання може бути не лише за підручником, настільна гра “Демократізейшин” допоможе використовувати в процесі навчання цікаві різноманітні завдання, метою яких стане формування у дітей політичних знань, норм і цінностей. У майбутньому це сприятиме високому рівню розвитку суспільних відносин та підвищенню суспільно-політичної активності громадян.
Дослідження думки молоді віком 18–27 рр. із питань безпеки через організацію фокус-груп у 24-х областях України (у тому числі Крим – дистанційно), на основі якого сформувати аналітику-рекомендацію з корегування безпекової політики України та створення підґрунтя для активного залучення молоді в законотворчий простір.
Інформаційно-волонтерського проєкт з соціально важливих питань, що тісно пов’язані з інсультним захворюванням та своєчасним виявленням інсульту задля мінімізації його наслідків для здоров’я хворого. Метою його є доносити до людей, особливо до молоді, інформацію про симптоми захворювання інсульту та важливості виклику швидкої та надання першої допомоги людині в перші 4,5 години. Команда ініціативи активно розповідає про це під час флешмобів у соціальних мережах та організованих ними заходів, проводить тренінги з надання першої медичної допомоги та домедичної допомоги для цивільних про те, як надати допомогу пораненим в умовах бойових дій на основі військового протоколу ТССС, про зупинку масивних кровотеч, накладання турнікету та тампонування на муляжах та інше необхідне наразі для збереження людського життя.
Ініціатива з ведення просвітницької діяльності в контексті інклюзивної освіти; заохочення дітей до співпраці та спілкування з дітьми- однолітками з вадами слуху; вивчення мови жестів через гру (гральні картки); створення власного продукту для вивчення мови жестів та подальша його популяризація. Проект вирішує ряд соціальних проблем: подолання стереотипів мислення щодо нечуючих дітей; зацікавлення дітей у спілкуванні з нечуючими однолітками; інтеграцію дітей з вадами слуху в спільне навчання.
Перфоманс, що відбувався на Поштовій площі задля привернення уваги до історичних подій ХІІ сторіччя та проблеми знищення історичної пам’яті. Проєкт мав на меті популяризацію сучасного перформативного підходу до наповнення музеїв та звернення уваги на проблему застарілих форматів музеїв.
Соціальний освітній проект, спрямований на підвищення рівня освіти та забезпечення відповідності вимогам сучасного ринку студентів IT-спеціальностей, а також працівників-початківців сфери IT. Учасники заходів ProfIT мають можливість перейняти досвід провідних IT-фахівців, дізнатися про новітні тренди IT-індустрії, а також познайомитися з актуальними технологіями. За чотири роки існування проекту проведено близько 200 відкритих освітніх заходів, які відвідало понад 8 000 чоловік.